Slider

Nu kan alla delta i Teams-mötet på lika villkor?

Nureva Audio är en Microsoft-certifierad mikrofon- och högtalarenhet, utvecklad för att ge en perfekt ljudupplevelse oavsett om du rör dig eller sitter ner.

Med sina upp till 8000 virtuella mikroner fångar Nureva Audio upp det som sägs från rummets alla postitioner och gör så att alla mötesdeltagare hörs lika var de än befinner sig.

Nureva Audio HDL200 för det mindre mötesrummet

  • För rum upp till 5,5 x 5,5 m
  • 4 096 virtuella mikrofoner
  • Väggfäste ingår, skärmfäste finns som tillbehör

Nureva Audio HDL300 för det stora konferensrummet

  • För rum upp till 7,6 x 7,6 m
  • 8 192 virtuella mikrofoner
  • För rum upp till 9,1 x 15,2 m finns Dual HDL300
  • Certifierad för Microsoft Teams och Barco ClickShare
Med Nureva Audios många virtuella mikrofoner  kan alla göra sig hörda oavsett var mötesdeltagarna befinner sig.

Exempel på hur ljudflödet fördelas med en centrerad placerad mikrofon.

Behöver du ett bollplank för att skapa en hållbar och interaktiv mötesplats?

I alla verksamheter finns behov för möten och presentationer, men förutsättningar för att hålla dem förändras hela tiden med omvärlden. Inte minst idag då arbetet sker mer mobilt och från andra platser än kontoret.Aditor möter alla era behov av både fysiska och digitala mötesplatser, där konferensrummet fungerar som ett centralt nav, dit dina mötesdeltagare kan ansluta, oavsett geografisk plats eller enhet.

Tillsammans med Microsoft Teams skapar vi en upplevelse som är så nära det fysiska mötet man kan komma. Teams ingår i Microsoft 365 som du kan läsa mer om här.

Kontakta oss för att få personlig rådgivning så hjälper vi dig att ta fram en anpassad konferenslösning.

MINDRE MÖTESRUM
1 160 SEK
Månadskostnad i 36 mån. ex. moms
Konferenslösning för 1-6 personer
Skärm Philips 55” inkl. väggfäste
Logitech TAP styrsystem med touchskärm
Logitech Meetup kamera
Integrerad mikrofon och högtalare
Nedan tillkommer:
Microsoft Teams Meeting Room Licens
Montering och installation
Slider
MEDELSTORT MÖTESRUM
1 570 SEK
Månadskostnad i 36 mån. ex. moms
Konferenslösning för 5-10 personer
Skärm Philips 55” inkl. väggfäste
Logitech TAP styrsystem med touchskärm
Logitech Rally kamera
Logitech Rally bordsmikrofon och vägghögtalare
Nedan tillkommer:
Microsoft Teams Meeting Room Licens
Montering och installation
Slider
STORT MÖTESRUM
Enligt offert
Konferenslösning för fler än 8 personer
85" interaktiv skärm med touch
Styrsystem enligt förutsättningar
Kamera enligt förutsättningar
Mikrofoner och ljudsystem
Microsoft Teams Meeting Room Licens
Montering och installation
Slider

Vi hjälper dig att få komponenterna att förstå varandra

Ett mötesrum består av både hårdvara och mjukvara som behöver anpassas för fungera på det sätt ni vill. Därför hjälper vi dig att med allt från val av produkter från ledande tillverkare till installationen.

Det kan vara allt från att koppla in enstaka skärmar och kablar till programmering av boknings- och styrsystemet och anpassningar av interaktiva skärma, kameror och ljudsystem.

• Att boka möten ska vara enkelt

En möteshanterare ger struktur för alla typer av möten i ditt mötesrum. Mötesrummen ska vara enkla att boka och det gör man snabbt ifrån Microsoft Outlook.

• Det ska vara smidigt och säkert att ansluta

Man ska enkelt komma igång med sina möten utan sladdar och kablage. Samtidigt ska nätverket vara säkert, stabilt och lättåtkomligt för alla deltagare.

• Håll alla komponenter uppdaterade

Låt ert konferensrum bli en trivsam och naturlig del av er verksamhet där hård- och mjukvara alltid är uppdaterad. Vi bistår gärna!

Vill du att din konferensmiljö alltid hålls uppdaterad?

De flesta vill kunna fokusera på sin kärnverksamhet och dessutom göra det effektivt. Då tar vi gärna fullt serviceansvar för de produkter och system vi levererar och gör anpassningar om det behövs. Vi tillhandahåller heltäckande serviceavtal för att allt ska fungerar som det ska och att gamla komponenter löpande ersätts mot nya när det behövs.

Kontakta oss för att få personlig rådgivning så hjälper vi dig att ta fram en anpassad konferens lösning som du kan växa med.

Behöver du snabb hjälp?

Om du känner att du är i behov av teknisk support, har frågor gällande leveranser eller har andra supportfrågor hjälper vi till på kort varsel. Vår helpdesk består av engagerade IT-tekniker som utgör en personlig support till alla kunder.

Hör av dig till oss genom att ringa vårt supportnummer 0480-730 735 eller mejla in ärendet på helpdesk@aditor.se.

Fredrik moback 600px

Fredrik är en av flera tekniker som gärna hjälper dig

0480-730 735

Slider
Slider
Slider