Slide

Aditor Helpdesk

Få en lokal och dedikerad kontakt för användarsupport

Vår användarsupportstjänst erbjuder smidig och effektiv hantering av era Microsoft/Office365-konton samt Windows-relaterade frågor. Vi säkerställer att ert IT-miljö fungerar problemfritt och att ni får snabb hjälp vid behov – allt hanterat på distans för högsta effektivitet.

Detta ingå i Aditor Helpdesk:


Support för Microsoft/Office365-konton och Windows-frågor: Vi hjälper till med alla era frågor och problem relaterade till Microsoft och Windows-miljöer för att säkerställa att ni alltid kan arbeta utan avbrott.

Hantering av kontoförändringar: Vi sköter förändringar av användarkonton, inklusive tillägg, borttagningar och justeringar av befintliga konton.

Uppstart av nya konton: Vi hjälper till med att skapa och konfigurera nya användarkonton så att nya medarbetare snabbt kan komma igång.

Fjärrsupport: All support sköts på distans, vilket innebär att vi kan assistera snabbt och effektivt utan behov av fysiska besök.

Uppdateringar av nätverksutrustning: Vi hanterar uppdateringar och underhåll av switchar, routrar och accesspunkter där fjärrhantering är möjlig, för att säkerställa stabil och säker nätverksdrift.

Pris: 290 kr per månad och användare

Inga ytterligare kostnader för hantering av klienter, support och nätverk, förutom vid förändringar av IT-infrastrukturen, såsom utbyggnad av nätverk, accesspunkter eller nya programvaror.

Denna tjänst ger er full täckning för era dagliga IT-behov till ett förutsägbart pris, vilket gör det enklare för er att planera och budgetera IT-kostnader.

Få snabb support via vår Helpdesk

Om du känner att du är i behov av teknisk support, har frågor gällande leveranser eller har andra supportfrågor hjälper vi till på kort varsel. Vår helpdesk består av engagerade IT-tekniker som utgör en personlig support till alla kunder.

Hör av dig till oss genom att ringa vårt supportnummer 0480-730 735 eller mejla in ärendet på helpdesk@aditor.se.

Vi hanterar ärendet direkt vid de tillfällen vi kan åtgärda problemet via telefon eller via fjärruppkoppling. Är ärendet mer komplext vidarebefordras ärendet till våra konsulter.

IT- tjänster och IT-support

Johan är en av flera IT-tekniker som gärna hjälper dig

0480-730 735

Helpdesk av hög kvalitet

Vi fokuserar på att erbjuda en tillgänglig och effektiv IT-support, antingen på plats eller via fjärrsupport. Arbetet innebär sig från licenshantering av M365-abonnemang och felsökning av klientdatorer till återställning eller uppdateringar av komplexa system. Vårt team av kunniga IT-tekniker är dedikerade till att lösa IT-relaterade behov och ge användarna rätt hjälp  för att maximera produktiviteten.

Förebyggande insatser

Vi strävar efter att inte bara efter att lösa uppgifter när de uppstår utan också att förebygga potentiella hinder genom proaktivt användarstöd. Genom att arbeta nära användarna och förstå deras unika behov kan vi erbjuda anpassad support och förebyggande åtgärder för att optimera IT-miljön.

Fokuserad helpdesk på stort som smått

Aditor tillhandahåller ett högkvalitativt och anpassat standardutbud av IT-produkter, mjukvaror och tjänster som vi vet fungerar för proffesionellt arbete. Vårt mål är att ge våra kunder tillgång till de verktyg och teknologier som behövs för att effektivt utföra sina arbetsuppgifter och erbjuda IT-support som gör skillnad. Vi håller oss uppdaterade genom utbildningar och certifieringar  för att kunna möta de utmaningar och krav som ställs.

Vi är stolta över att vara ansedd som en pålitlig leverantör av IT av regionens många företag och andra verksamheter.  Arbetet med att bli ännu bättre pågår ständigt. fram emot att fortsätta stödja er IT-miljö med högkvalitativ service och produkter. Vid eventuella frågor eller ärenden är vi redo att agera snabbt och effektivt för att säkerställa en smidig IT-upplevelse för alla medarbetare.