Aditor i Kalmar är ett lokalt ägt IT-konsultföretag och består i grunden av ett välmixat team av IT-tekniker, IT-konsulter och IT-säljare. Tillsammans levererar vi en bred tjänsteportfölj från IT-säkerhet, backup och molntjänster till företagstelefoni och IT-support.
Vår IT-support som även kallas ”helpdesk” strävar efter att tillhandahålla sömlösa och effektiva supportinsatser med kort varsel. Vår dedikerade helpdesk fungerar som en viktig länk till våra kunder för hantering av IT-relaterade ärenden.
Vi strävar efter att inte bara efter att lösa uppgifter när de uppstår utan också att förebygga potentiella hinder genom proaktivt användarstöd. Genom att arbeta nära användarna och förstå deras unika behov kan vi erbjuda anpassad support och förebyggande åtgärder för att optimera IT-miljön.
Aditor tillhandahåller ett högkvalitativt och anpassat standardutbud av IT-produkter, mjukvaror och tjänster som vi vet fungerar för proffesionellt arbete. Vårt mål är att ge våra kunder tillgång till de verktyg och teknologier som behövs för att effektivt utföra sina arbetsuppgifter och erbjuda IT-support som gör skillnad. Vi håller oss uppdaterade genom utbildningar och certifieringar för att kunna möta de utmaningar och krav som ställs.
Vi är stolta över att vara ansedd som en pålitlig leverantör av IT av regionens många företag och andra verksamheter. Arbetet med att bli ännu bättre pågår ständigt. fram emot att fortsätta stödja er IT-miljö med högkvalitativ service och produkter. Vid eventuella frågor eller ärenden är vi redo att agera snabbt och effektivt för att säkerställa en smidig IT-upplevelse för alla medarbetare.
Om du känner att du är i behov av teknisk support, har frågor gällande leveranser eller har andra supportfrågor hjälper vi till på kort varsel. Vår helpdesk består av engagerade IT-tekniker som utgör en personlig support till alla kunder.
Hör av dig till oss genom att ringa vårt supportnummer 0480-730 735 eller mejla in ärendet på helpdesk@aditor.se.
Vi hanterar ärendet direkt vid de tillfällen vi kan åtgärda problemet via telefon eller via fjärruppkoppling. Är ärendet mer komplext vidarebefordras ärendet till våra konsulter.