Åker du många mil i bilen och får lägga onödig tid på administration för att rapportera dina tjänstemil? Då borde du kika närmare på vår GPS-styrda körjournal som gör att du slipper all manuell hantering, och får mer tid till viktigare saker för din verksamhet.
En av de främsta fördelarna med digitala körjournaler är att de ger en noggrann och exakt översikt över dina körningar. Genom att använda GPS-teknologi registreras varje resa automatiskt, och du kan enkelt generera rapporter för att redovisa dina tjänstemil. Detta inte bara underlättar din redovisning utan kan också leda till besparingar genom att optimera användningen av fordonen.
Små boxar likt nedan, dock ersätt Automatik med Rapport: .:
Få 100% kontroll på alla resor som görs i tjänsten och privat.
Följ alla fordon i realtid och kontrollera resehistorik vid behov.
Få notiser om om fordon befinner sig utanför bestämda tider eller områden.
Få automatiska rapporter och sammanställningar efter ert behov.
Förenklad in- och utcheckning med statistik på förarnivå. Idealiskt för t.ex. poolbilar.
Överblicka eller analysera användandet av varje fordon för att optimera fordonsflottan.
Automatiska rapporter ger löne eller faktureringsunderlag.
Analysera körbeteenden ur klimat- och miljöaspekt med mätvärden för utsläpp.
Jag heter Sebastian och hjälper gärna till att vägleda din verksamhet med företagsanpassade kommunikationslösningar. Ring mig på tel. 076-135 46 46 så bokar vi en opartiskt genomgång.
Vi erbjuder en enkel och lättanvänd digital körjournal, som uppfyller Skatteverkets krav.
Du kommer igång på några minuter och får full koll på dina fordon och resor i tjänsten och privat. Vi hjälper dig så klart hela vägen!
Med MDM (Mobile Device Management) får du en enkel och molnbaserad tjänst, där du effektivt kan hantera företagets alla mobila enheter.
MDM höjer säkerheten så att inte affärskritisk information hamnar i händerna på obehöriga.
Vi arbetar med de marknadsledande aktörerna Microsoft Intune och Samsung Knox.
Vår MDM-tjänst levereras med ett antal förinställda funktioner inom inventering, säkerhet, e-postinställningar och WiFi.
Inventering – lättöverskådlig dashboard där ni ser vilka enheter ni har, vilka som är aktiva, och när det är dags att byta.
Säkerhet – säkerställ att enheten är skyddad med PIN-kod! Enheten kan raderas, eller låsas på distans.
Kontroll – inställningar för e-post, kalender och Wi-Fi kan förinstalleras på alla nya enheter vid leverans.
Vi jobbar med Sveriges ledande operatörer för företagstelefoni. Detta gör att vi kan hjälpa er oavsett vilken lösning ni sitter i idag.
När det sedan kommer till omförhandling av ert avtal kan vi tack vare vår neutralitet hjälpa er fram till den bästa lösningen.
Vi hjälper våra kunder dagligen med leverans av telefoner. Vi ser till att telefonen är utrustad enligt era önskemål med skärmskydd, skal och laddare. Allt detta med snabb leverans och marknadsmässiga priser!
Få kostnadsfri rådgivning och utvärdering av era mobila tjänster och företagstelefoni. Vi tillhandahåller allt som behövs exempelvis molnväxlar, telefoner, abonnemang, MDM och tillbehör. Ni får även förslag till förbättringar och möjliga besparingar helt kostnadsfritt.
Som helhetsleverantör av mobila telefonilösningar kan vi bland annat erbjuda:
Om du känner att du är i behov av teknisk support som rör telefoni för företag och växlar eller har frågor gällande leveranser hjälper vi till med kort varsel. Vår helpdesk består av engagerade tekniker som utgör en personlig support till alla kunder.
Hör av dig till oss genom att ringa vårt supportnummer 0480-730 735 eller mejla in ärendet på helpdesk@aditor.se.