Aditor söker ännu en engagerad supporttekniker
Om tjänsten
I rollen som supporttekniker vill vi att du blir en betydelsefull del av IT-teamet på kontoret samt ute hos kund. Du trivs med att arbeta kundorienterat och gillar att ta egna initiativ, under eget ansvar. Du har lätt för att arbeta självständigt och i grupp.
Arbetsuppgifterna omfattar bland annat IT-support via telefon och e-post, klientinstallationer, övervakning av servrar och nätverk.
Du kommer primärt arbeta med Microsofts produkter. Därför värdesätter vi om du har arbetslivserfarenhet inom IT, samt har vissa kunskaper om Windows Server och klientoperativ, Active Directory, Microsoft 365, nätverk och Veeam Backup & Recovery.
Personlighet och tekniska kvalifikationer
Vi tror att du är handlingskraftig, nyfiken och intresserad av ny teknik samt värdesätter noggrannhet och ansvar.
För att passa i rollen som supporttekniker tror vi att du har dokumenterad arbetserfarenhet inom IT, en eftergymnasial yrkesutbildning (KY) eller högskoleutbildning.
Krav:
- God språklig förmåga och obehindrat kan formulera dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
- B-körkort.
Sänd din ansökan och CV till jobb@aditor.se senast 2022-08-31. Urval kommer ske löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Fredrik Jonsson, 0480-730 719 eller fredrik.jonsson@aditor.se. Kollektivavtal finns.